Zadzwoń: +48 783 122 147 | Napisz do nas: kontakt@texhaft.pl
Promocje
RĘCZNIK HOTELOWY PRESTIGE 70x140
RĘCZNIK HOTELOWY PRESTIGE 70x140

35,99 zł

Cena regularna: 44,99 zł

Najniższa cena: 35,99 zł
szt.
RĘCZNIK HOTELOWY RUBIN  BIAŁY
RĘCZNIK HOTELOWY RUBIN BIAŁY

13,99 zł

Cena regularna: 17,49 zł

Najniższa cena: 13,99 zł
szt.
POŚCIEL HOTELOWA BIAŁA MUSSO ADAMASZEK PASEK 1CM
POŚCIEL HOTELOWA BIAŁA MUSSO ADAMASZEK PASEK 1CM

119,99 zł

Cena regularna: 149,99 zł

Najniższa cena: 119,99 zł
szt.
RĘCZNIK DO SPA PRESTIGE 70x140
RĘCZNIK DO SPA PRESTIGE 70x140

35,99 zł

Cena regularna: 44,99 zł

Najniższa cena: 35,99 zł
szt.
RĘCZNIK HOTELOWY PRESTIGE 50x100
RĘCZNIK HOTELOWY PRESTIGE 50x100

19,99 zł

Cena regularna: 24,99 zł

Najniższa cena: 19,99 zł
szt.
POŚCIEL HOTELOWA BIAŁA MUSSO ADAMASZEK PASEK 2CM
POŚCIEL HOTELOWA BIAŁA MUSSO ADAMASZEK PASEK 2CM

119,99 zł

Cena regularna: 149,99 zł

Najniższa cena: 119,99 zł
szt.
RĘCZNIK HOTELOWY STOPKA 50x70
RĘCZNIK HOTELOWY STOPKA 50x70

19,99 zł

Cena regularna: 24,99 zł

Najniższa cena: 19,99 zł
szt.
PRZEŚCIERADŁO BIAŁE BAWEŁNIANE (PŁÓTNO) 200x220
PRZEŚCIERADŁO BIAŁE BAWEŁNIANE (PŁÓTNO) 200x220

37,99 zł

Cena regularna: 47,49 zł

Najniższa cena: 37,99 zł
szt.
PRZEŚCIERADŁO BIAŁE BAWEŁNIANE (PŁÓTNO) 160x200
PRZEŚCIERADŁO BIAŁE BAWEŁNIANE (PŁÓTNO) 160x200

29,99 zł

Cena regularna: 37,49 zł

Najniższa cena: 29,99 zł
szt.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Czas i koszty dostawy
DOSTAWA
InPost Paczkomaty 24/7 - 16,99 zł
InPost Kurier - 14,99 zł
DPD Kurier - 18,99 zł
DHL Kurier - 18,99 zł
Odbiór osobisty odbiór w siedzibie firmy - 0,00 zł

PODSUMOWANIE DO REGULAMINU DOSTAW:

Warunki dostawy:
* Sklep internetowy zapewnia dostawę zamówionych produktów na wskazany adres Klienta.
* Koszty dostawy i dostępne metody wysyłki są określone na stronie internetowej Sklepu.
Termin dostawy:
* Sklep internetowy stara się dostarczyć zamówione produkty w możliwie najkrótszym czasie. Przewidywany czas dostawy  2 dni robocze.
* Termin dostawy może się różnić w zależności od lokalizacji Klienta, dostępności produktu oraz wybranej metody dostawy.
Procedura odbioru przesyłki:
* Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu przesyłki przy jej odbiorze.
* W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub produktu, Klient powinien zgłosić to kurierowi lub dostawcy oraz skontaktować się z obsługą klienta Sklepu internetowego.
Opóźnienia w dostawie:
* W przypadku opóźnienia w dostawie, Sklep internetowy zobowiązuje się poinformować Klienta o zmianie terminu dostawy.
* Sklep podejmie wszelkie możliwe działania w celu jak najszybszego dostarczenia zamówionych produktów.
Brak możliwości dostawy:
* W przypadku niemożności dostarczenia zamówionego produktu, Sklep internetowy zobowiązuje się poinformować Klienta o takiej sytuacji i zaproponować alternatywne rozwiązania, takie jak zwrot kosztów lub zamiana na inny produkt.
Zwroty z powodu nieodebrania przesyłki:
* Jeżeli Klient nie odebrał przesyłki w określonym terminie lub nie dokonał wymaganych czynności w celu jej odbioru, Sklep internetowy może podjąć działania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, takie jak przechowywanie przesyłki przez określony czas lub jej zwrot.
Reklamacje dotyczące dostawy:
* W przypadku jakichkolwiek reklamacji lub problemów związanych z dostawą, Klient powinien skontaktować się z obsługą klienta Sklepu internetowego w celu uzyskania pomocy i rozwiązania problemu.
Zmiany w regulaminie dostaw:
* Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie dostaw w dowolnym czasie, o czym poinformuje Klientów za pomocą odpowiednich komunikatów na stronie internetowej.
Wszelkie zmiany będą obowiązywać od daty ich opublikowania.

Dziękujemy za korzystanie z naszego Sklepu internetowego i życzymy udanych i bezproblemowych dostaw.
do góry
Sklep internetowy Shoper.pl